Highlighter

Essence ‘Trend Edition’: Cubanita

Om de zoveel tijd komt Essence uit met een limited edition, deze keer is het een tropische editie. Ik ging langs bij Kruidvat om te kijken wat er mij aanstond.

IMG_8276

Ik nam enkel de jumbo highlighter mee, de banana powder sprak mij nog wel aan, maar ik heb er al eentje van W7 in gebruik. De productjes leken wel leuk, maar het waren niet mijn kleurtjes.

Verpakking

 

Die is vrij simpel, dekseltje van zwart plastic, wat info op de achterkant, MAAR het patroon op de highlighter vind ik super tof! Er zit geen spiegel bij, maar hey, wat verwacht je ook voor die prijs? Je zal hier trouwens enoooorm lang mee doen, de highlighter bevat namelijk 20g (!!!) product. Dat is ongeveer 2 keer zo veel als standaard highlighters.

nieuwe achtergrond (13 van 16)

Wie mij kent weet dat het eerste wat ik doe als ik een product open maak, is er aan ruiken. Mmh deze ruikt ook naar kokosnoot! Ik had de verpakking nog niet gelezen voor ik er aan rook, dus dat was een leuke verrassing. De geur verdwijnt als het aangebracht is.

Swatch

nieuwe achtergrond (16 van 16)

De swatch op mijn hand lijkt niet zo fel, maar in gebruik is hij heel makkelijk op te bouwen. Hij heeft een metallic gouden glans, maar niet tΓ© metallic. Er zitten mini glittertjes in. De highlighter voelt niet droog, maar ook niet echt boterig, zoals sommige poeders dat wel kunnen zijn.

nieuwe achtergrond (1 van 16)nieuwe achtergrond (2 van 16)

Hier heb ik 1 laagje aan en dat vind ik zelf mooi, maar zoals ik al zei, je kan hem goed opbouwen. Ik vind hem echt mooi staan bij mijn huidskleur. Deze zou perfect staan met een bronzy summer look, toch?

Als het van mij afhangt, loop naar uw lokale Kruidvat en haal er u eentje! Alleen al voor de leuke verpakking en geur.

De Essence LE Cubanita Jumbo Highlighter kost €3,89 en is nog te koop tot eind augustus.

andere producten gebruikt:
– maybelline dream fresh bb cream ‘medium’
– maybelline lumi touch concealer ‘2 fair’
– clinique chubby stick ‘curvy contour’
– essence pure nude powder
– essence cubanita highlighter ‘mi corazon’
– nyx micro brow pencil ‘taupe’

πŸ’‹Β Silke

4 gedachten over “Essence ‘Trend Edition’: Cubanita

Geef een reactie

