Kijkje in mijn leven·Persoonlijk

Kijkje in mijn leven #juli17

De maand juli was druk en is voorbij gevlogen! Kijken jullie mee naar wat ik deze maand gedaan heb?

 

Ik sprak af met mijn vriendin Sara! We hebben wat geshopt in Antwerpen en deden daarnaa een McDo’ke. Ik nam de vegetarische Wacko Guaco, iemand enig idee of die tijdelijk is, of blijft? Want ik vind die echt super lekker. Daarna nog wat gechilled aan het vlotje met een flesje rosé.

img_7670

Ik moest babysitten op mijn neefje Liewe, daarna kwam mijn andere zus met haar kindjes ook op bezoek. Op de foto heb ik mijn metekindje Mayson vast. Let niet op mijn haar, ik weet niet wat ik moet doen met al die rondvliegende babyhaartjes.

 

Ook ging ik shoppen in Brussel met mijn vriendin Anaïs. Daarna gingen we sushi eten bij ‘Makisu’, daar kan je kiezen wat je er op wil. Mijn favoriet: spicy pablo, mmh, dat zijn die met de pepertjes op. Ik droeg een liquid lipstick van Sephora, ik heb die de hele dag gedragen, cocktail gedronken, sushi gegeten, en hij zat er nog perfect op. Als je eens een Sephora passeert, kijk er dan eens naar. Dit is de kleur ‘Always Red’.

 

6 juli waren mijn vriend en ik 2 jaar samen 😍  we gingen naar Mechelen en dronken er een cocktail op. Daarna gingen we eten bij een tapas bar ‘Sava’. Het eten was lekker maar we moesten wel lang wachten.

img_8267

’s Avonds gingen we naar een afterwork. Daar werd deze foto gemaakt. Normaal ben ik altijd super lelijk op uitgaansfoto’s maar deze vond ik nu is mooi! Deze verdient een plaatsje op mijn blog, haha.

img_7726

Ik was eens aan het kijken op de site van Essence, om te zien welke producten er in het assortiment gingen, en welke weg gingen. Ik vond dit product wat raar beschreven, maar ik ben er wel heel benieuwd naar. Als hij uit komt, ga ik hem testen.

img_7829

Nog net voor we op vakantie vertrokken ging ik naar een verrassingsfeestje voor een vriend zijn verjaardag. Het was tof! Dit is helaas de enige redelijk deftige foto die ik er van heb. Ik lijk een dwerg naast Nora.

img_8098

Over mijn vakantie naar Macedonië, Ohrid, ga ik niet teveel meer vertellen. Daar heb ik een aparte blogpost over geschreven die je hier kan lezen. Ik vertel alleen maar dat ik het nu al mis, en het Belgische weertje kotsbeu ben, mijn kleurtje is al aan het vervagen.

 

Toen ik terug was ging ik weer iets drinken met Anaïs, ze had mij belangrijk nieuws te vertellen: ZE IS VERLOOFD! Aaah zo cool, ik ben zo blij voor haar ❤️.

Bij mijn vriend hebben ze een nieuw familielid, kijk hoe cute deze kat is? Het is een Scottish fold, kijk hoe snoezig met die platte oortjes?

 

De rest van de maand was niet zo interessant, ofwel ben ik vergeten foto’s te nemen. Ik ging bv. met Nora naar ‘The Company Store’, daar volgt normaal een video van die jullie deze maand kunnen verwachten, spanneeend!

Ik speelde wat pokémon go, ging terrasjes doen, reed wat met de auto om te oefenen… Niks heel speciaals dus. Het regent ook vaak, wat doe je met zo’n weer?

Jullie ook vollop aan het genieten van de vakantie?

💋 Silke

2 gedachten over “Kijkje in mijn leven #juli17

Geef een reactie

