review

Lottie London Slay All Day Lip Kit

Soooo, ik was aan het kijken op de site van Kruidvat of de nieuwe producten van Essence & Catrice er al waren, maar ik kwam iets anders interessant tegen, namelijk Lottie London. Ik kende het al van een aantal youtubers, dus ik wou er ook graag wat van testen. 

Prepare to Slay All Day with Lottie London’s ultimate Lip Kit! Contour your lips with the Slay All Day Longwear Liner to enhance and exaggerate, then fill in with the perfectly matched Slay All Day Liquid Lipstick for insta-worthy plumped up pout that won’t budge in a flash!

nieuwe achtergrond (6 van 8)

Ik kocht in totaal 5 producten van Lottie London. Als mijn micro geleverd wordt, ben ik van plan er een video mee op te nemen. Ik denk aan een ‘full face of first impressions’ video? 😉 Maar op de blog review ik voorlopig toch al 1 product, en dat is de ‘Slay All Day’ Lip Kit in de kleur ‘Fleek‘.

Verpakking

Het komt in een super schattig doosje, van waar zouden ze dat idee hebben? Rarara… Ik vind het wel handig, want zo kan je de liner en de lipstick altijd samen steken en vind je ze makkelijk terug.

nieuwe achtergrond (7 van 8)

De lipliner voelt heel stevig aan. Het is er eentje dat je moet slijpen, ik heb liever een uitdraaibare maar kom dat is muggenziften. De lipstick ziet er ook mooi uit en de applicator is niet te hard en niet te zacht. Op de verpakking heb ik eigenlijk niets op aan te merken!

Swatches

nieuwe achtergrond (8 van 8)

Qua kleur zou ik Fleek omschrijven als een warm roos met een vleugje bruin in. Op de handswatch zie je het niet zo goed, maar op mijn lippen is het toch wel duidelijk te zien.

De textuur is geweldig, de lipliner voelt heel romig aan. Je mag er dan wel niet te hard op drukken, want dan zit de kans er in dat het puntje breekt. De lipstick kleur matcht perfect, droogde snel mat op en is goed gepigmenteerd. Ja wat kan ik daar nu op zeggen? Als het zo voort blijft gaan, heb ik hier iets goed ontdekt denk ik.

Eerst heb ik mijn lippen omlijnd (ik heb ze niet gecorrigeerd zoals je ziet, de ene kant van mijn lip is wat voller dan de andere), en dan heb ik ze ingekleurd met de liquid lipstick. Ik vind de kleur echt zo mooi. Hier zie je goed dat het toch wat minder naar roos neigt. Deze lipkleur zal goed staan bij elke huidtint en kleur.

nieuwe achtergrond (3 van 8)

Hij voelt ook wel comfortabel aan, hij plakt een klein beetje maar het is niet storend. Hij voelt een klein beetje droog aan, maar niet trekkerig, wat je toch wel vaak hebt bij goedkope liquid lipsticks.

nieuwe achtergrond (4 van 8)

Ik denk dat ik deze kleur er toch wel vaak ga bij pakken, vooral in de herfst vind ik dit soort kleuren mooi.

Nu zijn jullie waarschijnlijk wel benieuwd naar hoe goed hij blijft zitten.

nieuwe achtergrond (5 van 8)

Don’t panic, het ziet er niet meer heel goed uit op de onderkant, maar ik had net een pizza gegeten. GEEN ENKELE lipstick overleeft dat, dat is compleet normaal. Dus kan je al geloven hoe goed hij blijft zitten als je niks vettigs eet?

IMG_8583

Wat mij betreft, een dikke aanrader! Ik reken dat je €5 betaald voor de lipliner en €5 voor de lipstick. Dat zijn dan toch budget toppers? En nu gewoon te koop bij kruidvat! Of dit vast assortiment wordt, of het in de fysieke winkels komt, dat weet ik nog niet. Maar ik heb een mailtje gestuurd voor informatie, zodra ik die heb pas ik het bericht aan.

Lottie London Slay All Day Lip Kit ‘Fleek’ nu te koop bij Kruidvat, voor €9,99.

andere producten gebruikt:
– catrice prime&fine pore refining primer
– mac studio fix fluid foundation ‘NC37’
– maybelline age rewind concealer ‘light’
– clinique chubby stick ‘curvy contour’
– rimmel stay matte powder
– nyx micro brow pencil ‘taupe’
– essence make me brow ‘blondy’
– physicians formula bronze booster (ook op ooglid)
– h&m powder blush ‘brown sugar’
– becca highlighter ‘champagne pop’
– nyx matte setting spray
– l’oréal telescopic mascara ‘carbon black’
– lottie london slay all day lipkit ‘fleek’

💋 Silke

Geef een reactie

