Kijkje in mijn leven

Kijkje in mijn leven #mei17

De laatste dag van mei 2017! Vandaag ga ik niets interessants doen. Ik ga straks nog even wandelen, daarna ga ik naar mijn avondles Italiaans. Hier onder laat ik jullie de rest van de voorbije maand zien!

Deze foto’s zijn eigenlijk van eind april, oeps. Ik was met mijn vriend gaan wandelen in het park. Daarna zijn we naar Docks gegaan omdat we zin hadden in de McDonalds en ik wou graag die burger met guacamole proeven!

IMG_6851

De maand mei was goed begonnen. Mijn neefje Jayden stond beneden aan de trap om te vragen of ik even naar beneden wilde komen. Toen gaf hij mij dit papiertje, super schattig! En natuurlijk wou ik dat.

IMG_7171

Na het leuke nieuws, ging ik naar een open air in Brussel. Op zich was het leuk, maar er was enorm veel volk, ik moest een halfuur aanschuiven om naar de wc te gaan, en aan de bonnetjes tja, daar ben ik niet eens geraakt.

Maandag 8 mei was het jaarmarkt in Vilvoorde. Er is dan van alles te doen: kermis, kraampjes, open air… Overdag kon ik helaas niet komen, maar gelukkig was mijn lieve vriendin Sara er ’s avonds nog!

Het weekend daarop was het kermis in Grimbergen! Gezellig biertjes/wijntjes drinken aan het streekbierencafĂ© van de scouts. Daarna zijn we in zo’n clownhouse gegaan, altijd leuk!

IMG_6974

The day after, ge kent het wel.

En the day after after liet ik een nieuwe tattoo zetten! Het is een dino, ik heb ze laten zetten bij Dana van inferno tattoos, super goed gedaan! Een beter resultaat zie je op mijn instagram. Daarna ging ik met Sara iets drinken, en daarna eten bij Bavet in Antwerpen. Ik vond het wel lekker!

Ik liet me opmaken (geen alledaagse look) door Crystal Die voor Kameraki Pink, als je dat nog niet kent, check het youtube kanaal dan maar is!

Processed with VSCO with x1 preset

Vrijdag 26 mei was het zo ver! Mijn zus, Nena, is bevallen van Mayson. Ik ben heel blij dat ik meter mag zijn ❤️

Processed with VSCO with f2 preset

Zon, zwembad, cocktails, ijsjes, goed gezelschap en een schattige hond, wat heb je nog meer nodig? Thanks Shalina!

Oh ja, ik heb deze maand voor de eerste keer in mijn leven met de auto gereden. Eerst wat geoefend op een parking, daarna direct op de baan. Mijn stiefpapa verplichtte mij, maar het ging verassend goed! Daarom heb ik mezelf verwend op beautybay hihi. De sale is nog steeds bezig trouwens! Verwacht binnenkort maar een review over de Jeffree Star liquid lipsticks.

Zo, dat waren mijn foto’s van deze maand! Jullie ook genoten van het zalige weer?

đź’‹ Silke

Plaats een reactie